Thursday, October 1, 2015

SEKITAR VINCCI WAREHOUSE SALE 2015 ALL RM15

Jom Hajar nk bg sket gambar sekitar warehouse sale waktu 10.30 pagi tadi.. 2 Oktober 2015

Ramai orang pergi tp bersesak2 pada mulanye.. Ini akibat daripada desas desus orang  sekitar Hajar cakap, yg dtg awal dah bising sbb dorang tunggu kat pagar besar, alih2 pak guard bagi kuar masuk gune pagar kecik ajer... So yg dtg lmbt pulak yg masuk dulu. Whatzzzebeer la eber la kan..  Jom view gambar sekitar kul 10.30.. Mcm nk ada rempuhan je kan ghupe nye, siap ada sorakan2 lagik...







Tengok tu banyak nye dorang shopping.. Jeles tau!!!!

Hajar X masuk atas beberapa sebab
1. Ada si kembar umur 2 thn lebih, so takut terjadi rempuhan juga dah tgk ada yg x puas hati.. 
2. Husband nk solat Jumaat, takut balik lambat pulakan .. 
3. Takut  tak sempat nk pos brg customer2 yg disayangi pulak sibuk pula dgn Vincci sale kan.. 

Dengar ceritanye, dlm tengahhari dah tak bersesak mcm sebelah pagi, semua orang dah mula beratur.. 

Jom, sape nk tau details.. 


Buka dr 10 pagi - 6 ptg.

Okla ye, anak anak ting tong ting tong dH bising, nk mengarangpun mode dah melayang sejak ada kembar ni memang stakat pos gambo2 brg jualan aje, dah x de cerita panjang2.. Hihi. 



No comments: