Friday, March 28, 2014

SATIN SKINZ

Assalamualaikum...
Hari ni rasa mcm nk bercerita pasal satin skinz... Dr pengamatan .... Bhn bhn dlm produk dan cara pemakanan nye mcm menarik aje...
Satin skinz direka khas untuk kulit....


JOM REVIEW INFO.PASAL PRODUK NI...



- mahu kulit glowing pinkish? - mahu kulit licin cerah berseri? -Amalkan Satin Skinz, supplement bertepatan untuk semua jenis kulit dan metabolisma KHAS untuk orang Asia yang mudah gelap dan berkulit terlalu kering atau berminyak kerana cuaca panas sepanjang hari.

KENAPA SATIN SKINZ TERLARIS DI PASARAN?

Satin Skinz merupakan produk pertama di Malaysia yang mengasingkan bahan-bahan aktif untuk mengekalkan khasiat semulajadi tanpa pertembungan bahan-bahan lain yang mungkin menyebabkan perubahan pada khasiat asal.

Memfokuskan kesihatan dan kecantikan kulit dari dalam, sesuai untuk semua peringkat usia dan jantina mengikut dos yang disarankan.

Satin Skinz bukan hanya cantik pada nama, tetapi menjanjikan kesan yang sangat luar biasa. Diformulasikan oleh pakar farmasi, diproses di kilang bertaraf GMP, lulus KKM dan FDA serta HALAL.

JOM REVIEW TESTIMONI...
















Harga retail : rm180

PROMOTION UNTIL 3 MARCH 2014
Rm140 free post..
Wassap hajar @ 0132370375

posted from Bloggeroid

Wednesday, March 26, 2014

PROMOSI PAKAIAN KANAK KANAK

KAIN BERKUALITI
DIPILIH OLEH HAJAR SENDIRI
SANGAT SELESA DIPAKAI
Jgn tunggu sampai nk.dkt raya.nnti.harga naik..

NORMAL PRICE
Rm40-rm45 satu

NOW ONLY
Rm37 sm Rm40 ss
FREE POST!




















MINAT BOLEH WHATZUP HAJAR
0132370375

posted from Bloggeroid

Tuesday, March 25, 2014

RED DRESS FOR SALE



Kain codroy
Kualiti baik
Warna : merah
Hajar yg pilih sendiri kain kain nie
HARGA RM37
Pos : rm6 sm .. RM 9 ss
Saiz : 1,2,3 tahun
Minat boleh whatzup 0132370375

posted from Bloggeroid

Wednesday, March 19, 2014

DAH BANYAK GHUPENYE TESTIMONI SABUN AL RAZI

OKiesss nak buat entry pasal sabun al razi... ingat den antara orang yang suke sangat dengan sabun nie... ada dah banyak dah testimony ghupenye...

Adehhh ni yang suke sangat nie... rasa macam nak pakai sabun nie terus aje.. sebabnye takde masa le nak tempek tempek dengan cik kembar dua orang nie.. kadang kadang gosok gigi pun x sempat terus tertidor...

hahaha...., okeyyyy

JOM REVIEW...







SABUN AL RAZI..... BOLEH TAHAN!

Assalamualaikum..,
hari ni baru dapat post gune lappy.. adoi le.. selalu pos melalui android jer... tak best penat nak taip.. taip sikit sikit dah lenguh,,,.

Kali ni nak info pasal Al razi.. sabun aje punnnn... tapi memang pakai rasa lain dari sabun lain.. sangat la sesuai untuk golongan yang busy,,. yang sempat nak pakai cuci muke.. nak tempek segala macam benda lain tak sempat...  hajar dah try.. cam biasa le cube dulu baru tau.. x syok jual barang tapi x tau apa rasa kalo gunekan... 

First day gune muke dah rasa lembut... 3 x gune leh Nampak perubahan dah kat muke.. Nampak muke lebih bersih... bau?? bau Nye bau serai... boleh la... hajar x kisah pasal bau asalkan berkesan ...memang rasa berbaloi...

JOM BACA INFO PLAK PASAL SABUN NI...

Mahu kulit segar dan cantik bersih sepanjang hari?
Kurang gemar memakai pelbagai krim muka?
Skincare sedia ada buat kulit tambah bermasalah dan kusam?
Cukup dengan bersabun dengan AL-RAZI dua kali sehari..
Bebaskan kulit wajah dari sebarang cela dengan AL-RAZI..
Dengan AL-RAZI anda pasti tampil lebih yakin dengan diri sendiri..


Sabun Al-Razi inovasi dari rahsia turun temurun, dan kini dengan bantuan teknologi terkini, ia diadun lebih sempurna hasil kombinasi herba semulajadi dan ramuan terpilih sesuai untuk memulihkan pelbagai masalah kulit khusus nya rakyat Malaysia secara alami dan bebas kesan sampingan.


SABUN AL-RAZI MEMBANTU MENGATASI :

* Jerawat/Jerawat Batu
* Bintik2 hitam/putih
* Parut jerawat & cela
* Pori-pori terbuka
* Jeragat dan tanda2 penuaan awal
* Mencerahkan bahagian muka & badan
* Meratakan tona kulit muka
* Mengurangkan kedutan halus
* Mengawal minyak berlebihan
* Mengekalkan kelembapan kulit
* Membuang parut kecil seperti sel kulit mati
* Membaiki lapisan kulit yang bermasalah


RAMUAN ISTIMEWA SABUN AL RAZI :

ALOE VERA / LIDAH BUAYA : Membantu merawat parut jerawat, bekas luka dan mengurangi keradangan kulit. Ia juga digunakan sebagai rawatan untuk kulit yang sunburn kerana terdedah pada sinaran matahari.

MINYAK TEA TREE : Membantu mengatasi kulit berjerawat. Kandungan bahan aktif nya sangat efektif untuk menghapuskan bakteria penyebab jerawat dan mengecutkan jerawat dengan lebih cepat.

OLIVE OIL / MINYAK ZAITUN : Membantu merangsang penghasilan sel2 kulit yang baru, menanggalkan sel-sel kulit mati an parut selain melembab dan menghaluskan kulit.

EKTRAK MENTIMUN : Sangat bermanfaat untuk mengatasi kulit kering dan bersisik, kulit yang terbakar akibat berjemur di bawah sinar matahari, menyegar dan melembabkan kulit selain kaya vitamin dan mineral penting untuk kesihatan kulit.

VITAMIN C : Vitamin penting yang mampu menyegarkan kulit serta memutihkan wajah secara semulajadi.

EKTRAK BAWANG PUTIH : Kandungan bahan aktif nya membantu merawat jerawat batu dengan sangat berkesan serta berupaya melembutkan kulit wajah.

EKTRAK SERAI : Manfaat serai merupakan rawatan paling berkesan untuk membunuh 99% kuman di kulit muka.

** Gunakan tanpa was-was. Berdaftar dengan KKM : NOT131103088K


CARA GUNA SABUN AL-RAZI :

** Basahkan muka dengan air suam/biasa, gosokkan sabun Al-Razi pada tapak tangan sehingga berbuih, kemudian sapu buihnya secara rata dan lembut ke wajah selama 2-3 minit sebelum dibilas dan keringkan wajah dengan tuala bersih.
** Gunakan 2 kali sehari secara teratur, pagi dan malam sebelum tidur untuk hasil terbaik.
** Boleh digunakan lelaki dan wanita serta semua peringkat usia.
** Boleh juga digunakan untuk mandian seluruh tubuh.




HARGA MACAM YANG TERTERA TAPI KALO NAK MURAH WHATZZZ UP KEY.....

Tuesday, March 18, 2014

K COLLY....

Ni hajar lum gune lagie.. hihihi...
 
Tapi testimony dah banyak sangat kan... semua orang dah tau.. pengguna tetap pun ramai melekat dengan k colly
 
JOM BACA INFO K COLLY
 
KEISTIMEWAAN K COLLY SWEET 17 :

- Formula KOREA berteknologi Nano, membentuk molekul terkecil untuk penyerapan optimum badan, kesan seawal 3 hari!
- Membantu merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat,tona kulit tidak sekata dan kusam.
- Mencantik, menghalus dan melicinkan kulit, selain pencerahan secara semulajadi serta meningkatkan kelembapan kulit 10 kali lebih cepat dan berkesan.
- Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan berseri.
- Juga terbaik untuk merawat penglihatan, gigi, kuku ,sendi , otot dan rambut.
- Melawan radikal bebas serta antioksidan semulajadi.
- Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain.
- Turut membantu memblok karbohidrat dan kalori yang berlebihan dari makanan harian anda.

HYDROLIZED MARINE COLLAGEN , ASTAXANTHIN , COENZYME Q-10,
L-GLUTATHIONE BERRY PLUS , MULTIVITAMIN , PURE PEARL POWDER , HYALURONIC ACID , 12X STEM CELL (Apple, Cranberry, Pomegranate, Tomato, Rosselle, Cherry Acerolla, Snow Lotus, Raspberry, Peach, Lemon, Apricot)
CARA PENGAMBILAN : - Masukkan setengah scoop serbuk K Colly ke dalam mulut secara perlahan-lahan.
- Biarkan 3-5 saat, serbuk akan mencair dengan bantuan enzim air liur. Khasiat dan nutrisi K Colly Sweert 17 lebih cepat meresap ke dalam salur darah berbanding dengan cara dikacau/dilarutkan dengan air. Makan  1 jam sebelum sarapan dan sebelum tidur.
- Rasa manis2 buah. Sedap.
- Boleh diambil lelaki dan wanita. Selamat diambil oleh wanita hamil, bebas pengawet, pewarna dan perasa tiruan serta tanpa gula tambahan.
 
 
 


NORMAL PRICE : RM169....

HARGA BIASA RM120 < FREE POST SELURUH NEGARA
 

KESAN BURUK HARUM MALAM

Kesan Buruk Harum Malam - Memang tidak dinafikan lagi penggunaan Harum Malam banyak kelebihan tersendiri menyihatkan badan memberi tenaga wanita menghilangkan bau badan wanita dan menaikkan seri wajah dan sebagainya.

Tetapi harus diingati,ianya juga terdapat bahayanya dan kesan negatif!!

Di sini disenaraikan Kesan Buruk Harum Malam yang tak patut di contohi pada pengguna dan pambaca sekalian

Banyak Produk kecantikan dan kesihatan gulung kitar, ini kerana ramai pengguna tidak lagi menggunakan produk mereka dan berpusu-pusu membeli Harum Malam.

 Sifat boros bebelanja berleluasa kerana pengguna tidak perlu beli tiga produk berlainan(krim,pelembap,jamu,collagen) penjimatan pembeli Harum Malam disalurkan kepada pembelanjaan benda lain.

 Tahap perasaan dengki dan busuk hati mereka yang bukan pengguna menjadi-jadi kerana wajah seri cantik gebu dan montok kulit wajah dengan Harum Malam Para suami kerap ponteng kerja dan malas ke pejabat kerana terpesona pada malam hari bersama isteri dan tak puas bersamanya.

Terlalu ramai yang menjual produk kecantikan wanita di internet tetapi pengguna mulai bosan kerana harum malam memberi kesan yang positif dan sangat mujarab. Nasib baik ada Harum Malam sesuai kepada wanita yang inginkan sihat cantik dan bertenaga serta kulit yang berseri.

HEBAT HARUM MALAM ... TU LE KESAN BURUK NYE<>..JANGAN MARE ,.. NANTI CEPAT TUA HIHIHIHI....

SEKARANG HARUM MALAM DENGAN PACKING TERKINI DAN TERBARU

ENHANCED FORMULA...


yang pinky pinky yangbanyak tu harum malam terbaru.. comel tak kak tun... yang kanan tu yang lama sikit....

Sape nak tips gune harum malam ... akan di beri kan masa pembelian ye..



posted from Bloggeroid

Monday, March 17, 2014

TESTIMONI DEWY



Ank cerah bila.mak yg mkn dewy...
CUMIL KAN?

posted from Bloggeroid

K colly istumewa!

Tawaran hebat sehingga ujung bulan nie. RM105 SM.. Rm110 ss.. Free

post!
















posted from Bloggeroid

K COLLY KOREAN SECRET..

Jom dptkan k colly yg glamer ni..




Hanya rm 120 termasuk pos

posted from Bloggeroid

Testimoni bella sinus











posted from Bloggeroid

UBAT RESDUNG PALING MUJARAB



TANDA RESDUNG...
ADAKAH ANDA ALAMI GEJALA BERIKUT??

1) Hidung tersumbat
2) Lendir selalu keluar daripada hidung dan tekak
3) Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata
4) Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang
5) Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan akibat gejala di atas
6) Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya. 7) Hidung berair
8) Rasa sakit di sekitar pipi dan bahagian atas gigi yang biasanya disebabkan jangkitan pada Maxillary sinus.
9) Sakit di bahagian dahi, di atas kening yang berkemungkinan disebabkan jangkitan dan keradangan di bahagian frontal sinus.
10)Sakit di bahagian belakang mata, di atas kepala yang disebabkan jangkitan pada bahagian Sphenoid sinus.
11) Sakit di sekitar atau belakang mata disebabkan jangkitan pada bahagian Ethmoid sinus.
12) Rasa sakit dan tekanan pada bahagian muka diikuti dengan keadaan hidung yang sentiasa berair adalah simptom paling utama bagi penyakit sinusitis.
13) Pening kepala.
14) Hidung tersumbat.
15) Banyak lendir dalam hidung dan tekak yang berwarna kuning pekat atau kehijauan.
16) Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang.
17) Demam atau rasa tidak sedap badan.
18) Kurang deria rasa atau bau.

posted from Bloggeroid

Sunday, March 16, 2014

PENGASAS BABIES BLINK YANG AMAT COMEL...



Cumilkan datin lyanaz.. Suke sgt tgk muke babyface dia... Cumil cumil cumil...

Jom la cube.. Berkesan tau.. Ramai yg puji...

posted from Bloggeroid

JOM MILIKI BARANGAN DGN HARGA TERBAIK



Harga offer borong




Harga offer setiap barangan.. Tidak.termasuk.post...



posted from Bloggeroid

Friday, March 14, 2014

SABUN AL RAZI



Sabun Al-Razi inovasi dari rahsia turun temurun, dan kini dengan bantuan teknologi terkini, ia diadun lebih sempurna hasil kombinasi herba semulajadi dan ramuan terpilih sesuai untuk memulihkan pelbagai masalah kulit khusus nya rakyat Malaysia secara alami dan bebas kesan sampingan.

SABUN AL-RAZI MEMBANTU MENGATASI :

* Jerawat/Jerawat Batu * Bintik2 hitam/putih * Parut jerawat & cela * Pori-pori terbuka * Jeragat dan tanda2 penuaan awal * Mencerahkan bahagian muka & badan * Meratakan tona kulit muka * Mengurangkan kedutan halus * Mengawal minyak berlebihan * Mengekalkan kelembapan kulit * Membuang parut kecil seperti sel kulit mati * Membaiki lapisan kulit yang bermasalah

RAMUAN ISTIMEWA SABUN AL RAZI :

ALOE VERA / LIDAH BUAYA : Membantu merawat parut jerawat, bekas luka dan mengurangi keradangan kulit. Ia juga digunakan sebagai rawatan untuk kulit yang sunburn kerana terdedah pada sinaran matahari.

MINYAK TEA TREE : Membantu mengatasi kulit berjerawat. Kandungan bahan aktif nya sangat efektif untuk menghapuskan bakteria penyebab jerawat dan mengecutkan jerawat dengan lebih cepat.

OLIVE OIL / MINYAK ZAITUN : Membantu merangsang penghasilan sel2 kulit yang baru, menanggalkan sel-sel kulit mati an parut selain melembab dan menghaluskan kulit.

EKTRAK MENTIMUN : Sangat bermanfaat untuk mengatasi kulit kering dan bersisik, kulit yang terbakar akibat berjemur di bawah sinar matahari, menyegar dan melembabkan kulit selain kaya vitamin dan mineral penting untuk kesihatan kulit.

VITAMIN C : Vitamin penting yang mampu menyegarkan kulit serta memutihkan wajah secara semulajadi.

EKTRAK BAWANG PUTIH : Kandungan bahan aktif nya membantu merawat jerawat batu dengan sangat berkesan serta berupaya melembutkan kulit wajah.

EKTRAK SERAI : Manfaat serai merupakan rawatan paling berkesan untuk membunuh 99% kuman di kulit muka.

** Gunakan tanpa was-was. Berdaftar dengan KKM : NOT131103088K

CARA GUNA SABUN AL-RAZI :


posted from Bloggeroid