Wednesday, January 8, 2014

HARUM MALAM HADIAH TERBAIK UNTUK SI IBU

Ari ni nak masukkan satu lagi barang yang HOT dipasaran.. HARUM MALAM.. Ia memang dapat membantu masalah dalaman wanita
Ada seorang lelaki Tanya saya " HANGPA BAU BUSUK KAA?? maksudnye di tujukan pada wanita lah... Bukan masalah busuk ke idak.. masalahnye adalah masa untuk menguruskan rumahtangga , tambahan pula yang bekerja balik rumah teruskan kerja rumah yang banyak.. yang tidak bekerja pula menguruskan rumah seakan akan AMAH dah jadinye.. bila masa pula seorang isteri nak menguruskan diri sendiri? Terpaksa dahulukan anak anak yang kecil, yang ke sekolah dan BAPA nya pun terpaksa juga diuruskan.. Lelaki balik kebanyakannya untuk REHAT dan TENGOK TV , si IBU la yang sibuk IRON itu ini untuk persediaan ESOK pagi... Lainlah kalau yang beruntung dapat mengupah MAID @ dapat SUAMI yang  MENOLONG semua kerja.. ramai yang bersungut kerja dah macam AMAH.. seakan dunia perkahwinan ni bagi seorang wanita adalah DUNIA AMAH.. bila dah penat buat itu ini, berpeluh pula waktu malam hari takkan nak mandi 1-2 pagi sebelum masuk TIDUR.. itu lah wanita, mengorbankan apa yang dimilikinya untuk anak anak dan suami tercinta, balasan nya InsyaAllah diakhirat kelak...


SAYA juge seorang ISTERI, SEORANG IBU kepada 3 orang anak  ,  Sepasang adalah ANAK KEMBAR.. Kesibukan yang saya alami bukan kesibukan biasa..malah kadang kadang sampai menitis air mata, Maigrain sebab nak menguruskan keseluruhan rumahtangga.. Saya berhenti kerja 3 tahun lepas demi anak tersayang yang ada LELAH yang KRONIK.. setelah mengira ngira bayaran untuk RUMAH.. dan KERETA.. Alhamdulillah masih boleh hidup tanpa meminta minta.. Saya menguruskan JUALAN BARANGAN di facebook .. memang masa saya amat terhad.. sambil menyusu saya ambil peluang menjawab PM customer.. kalau anak kembar tidur .. saya akan cepat cepat uruskan RUMAH saya, Persiapan ANAk nak kesekolah, MEmasak, Mengemas, Membasuh .. walaupun x boleh sesempurna mana.. Tapi cukuplah barangan suami dan anak anak saya terjaga.. Masa untuk saya sendiri amat terhad.. Saya hanya rehat semasa menyusukan anak.. mandipun ikut kesempatan sahaja.. Bila dok rumah dalam jangkamasa lama .. dengan keadaan panas sebab rumah bata.. saya berpeluh dan saya tak suke keadaan ni.. JAUH sangat bezanya pada zaman saya sebelum kahwin.. Banyak Masa untuk berehat dan saya dulu mandi 45 minit.. sekarang saya mandi pun tergesa gesa tambahan pula tengah mandi dengar tangisan anak .. jadi kelam kabut dibuatnye...  Layanan untuk suami ala ala kadar sahaja.. yang lebihnye anak kembar yang masih kecil.. Tapi suami memahami.. ada juga membantu serba sedikit dan saya juge jenis x suke nak suruh suami saya buat kerja sebab suami saya dah penat bekerja pada waktu pejabat.. Lepas beberapa lama condition ni berlarutan, saya dapati BAJU saya berbau.. lepas basuh pun masih lekat lagi BAU nie.. Errkk .. Terpaksa basuh kali kedua.. agaknye sebab bau badan dah melekat kat kita ..kita tak perasan BAU badan kita sendiri.. Bila dah cium kat baju baru perasan agaknye busuk la saya sebelum nie... sejak tu saya pun ambik HARUM MALAM nie.. bukan sebab nak melayan suami sebagaimana di ura urakan pada testimony.. yang tu mungkin bonus untuk saya.. tetapi cukupla badan saya dah tak berpeluh macam dulu lagie.. kalau x pakai deodorant pun dah takde bau.. dulu saya hanya boleh pakai satu jenis deodorant sahaja REXONA ..kalau yang lain x lut la bau di ketiak.. kalo lupe pakai semerbak betul bau .. terpaksa mandi dulu baru sapu deodorant.. baru la rasa Okies..

Sejak ambik HARUM MALAM saya rasa OKies.. Deodoren bukan lagi priority saya.. saya pun x suke bau busuk juge..  badan saya dah kurang berpeluh dah .. kalo escape mandi pagi sebab uruskan anak ke sekolah dan tidorkan baby sampai x perasan saya lum mandi hihihihi... sebab sebelum nie kalo x mandi saya rasa sangat tak selesa...


JOM KITA TENGOK TESTIMONI HARUM MALAM..









 
 
 
 
KALAU BERMINAT LEH ADD FRENZ HAJAR DI
 
 

@ WHATZZZ UP

 

0132370375

 

PENGHANTARAN MELALUI:

COD - sekitar Saujana Utama, Sungai Buloh

POSTAGE : RM 6 semenanjung , RM9 Sabah Sarawak

HARGA RM 33 / botol

RM100 - 3 botol.. FREE POSTAGE

 

 

No comments: