Wednesday, November 7, 2012

AKU PILIH TROPICAL HERBS UNTUK JAMU LEPAS BERSALIN

Assalamualaikum..
kali ni aku nak tulis entry pasal jamu lepas bersalin pulok.............. aku dah start usha2 jamu lepas bersalin... tengok blog2 orang, tengok forum ... tanya dalam fb, macam2 jawapan aku terima... anak first dulu aku penah try dah NONA ROGUY, set tu ok..aku pun x berapa ingat dah 5 tahun lepas daaaaaaaaaaaaaaa...

Kali ni aku rasa cam aku nak beli yang lain lak.. banyak feed back positif orang cakap TROPICAL HERBS dari AMWAY bagus... harga pun murah la compare dengan jamu2 lain... aku juge g kedai jamu gak tanye penjual tue... ada yang saran Mak Dara la.. Nona Roguy la... tapi hati aku tetap kata nak cube TROPIKAL HERBS...sebab jamu lain semua harga RM 350 la kalo yang ada feedback positif dalam forum. telan air liur aku nak beli gak leee.. heheheh..

Ada satu ari aku postkan dalam fb tentang TROPICAL HERBS ni.. kawan aku ada yang gune tapi x tau la plak malas nak tanya banyak2..so tetiba aku dapat pm dari kawan tempat keje lama aku kire rapatla.. dia cakap dia ahli AMWAY, nak kasi aku harga Ahli.. harga asal x silap aku RM 295, dia leh kasi RM 234 .. wah best giler.. banyak jimat tue.. kebetulan aku lak x larat nak buat keje deco2 aku dah.. rasanye bulan nie aku nak beli siap2 sebab ada offer dapat beli frying pan yang untuk bakar tu dengan harga cume RM 42.. yang paling murah pun aku penah tengok > rm 100.. so jimat lagie... best gak kan.... so aku stick aje la dengan TROPICAL HERBS... banyak sebab musabab yang aku rasa aku suke dengan set nie... apepun tunggu laporan aku lepas beberapa bulan noooooooooooo... :)

No comments: